Emese és Jenci esküvője

december 04, 2014

Az előző bejegyzésemben már áradoztam egy sort az októberi esküvőkről. Ez ebben a posztban sem lesz másképp, ugyanis Emese és Jenci nagy napja nem csak az Ő legszebb napjuk volt, hanem az én idei esküvőszezonomé is. Egy igazi álomcsapattal dolgozhattam, és az elkészült fotók az idei kedvenceim.
Emese az én Diana barátnőm barátnője az egyetemről, így kerültem én fotósként erre az esküvőre.
Jól indult a nap, nálunk gyűlt össze a koszorúslány brigád Diana és Piri személyében, majd a Dunatőkési vízimalomhoz indultunk fotózni, ahol valami lélegzetelállító fényeink voltak.
Bemelegítésképp Jenci fotózkodott egyet (kettőt-hármat...) a csajokkal, majd az elbűvölő menyasszonyunk is megérkezett. Ritka laza pár, fergeteges hangulat, én pedig tobzódtam az ideális fotózási körülményekben :)
A vagánykodás után a ceremónia nagyon meghittre sikerült. 
Kedves Emese és Jenci, élmény volt Veletek ez a nap. Legyetek nagyon boldogok!























































































You Might Also Like

0 hozzászólás

Kövess Facebook-on