Évike és Robi esküvője

augusztus 06, 2015

Májusban még volt egy esküvőm, azt - a pár kérésére - sajnos nem mutathatom meg. Viszont így el is érkeztünk a júniushoz, konkrétan június hatodikához, amikor is a hatalmas és fényes nádszegi templomban Évike és Robi mondta ki a boldogító igent.
Az öltöztetésre érkeztem a lányos házhoz. Imádtam Évi cipőjét!
Hangulatos volt a gyülekező a templomnál, élő zene oldotta a várakozás izgalmas pillanatait.
Szemfülesek korábbi fotóalanyaimat is kiszúrhatják a tömegben :)
A násznép tele volt táncos lábú párokkal és szintén táncos lábú gyerkőcökkel, akik jó, hogy nem, felszántották a parkettet :) Nem is értettem, hogy bírják ezt a tempót a hőségben. Szóval fergeteges buli volt!
Mivel Évi és Robi nagy túrázók, a kreatív fotózás helyszínéül a Magas-Tátrát választották (ouuuyeahhh!!!), ahová az esküvő utáni kedden kerekedtünk fel.
Tobzódtam a táj és ennek a vidám párnak a látványában. Teljes mértékben imádom-sorozat lett!
Kedves Évi és Robi, köszönöm, hogy részese lehettem ennek a nagy kalandnak.
Sok boldogságot!









































































































You Might Also Like

0 hozzászólás

Kövess Facebook-on