Képből Kinézők Klubja

július 19, 2016

Így az idei esküvőszezon (majdnem) felében, esküvői képek válogatása közben, egy újabb vissza-visszatérő lagzis jelenségről szeretnék írni.
Én személy szerint örülök, ha meghívnak egy esküvőre. Az esetek 99 százalékában fotósként vagyok jelen, tehát dolgozom. A munkaadóm az ifjú pár, a képeket nekik készítem, az ő nagy napjukat dokumentálom. A csoportképek, a bulifotók mind nekik készülnek.
Szóval ha te vendég vagy egy esküvőn, és rendre elfordulsz amikor a fotós a közelben van, valamint az összes csoportképen szándékosan nem a lencsébe, hanem oldalra (föl, le, stb.) nézel, akkor azzal nem csupán az én munkámat nehezíted meg, de a párt se tiszteled meg. Akik ha már meghívtak és vendégül látnak ezen a fontos napon, bizonyára az esküvői fotókon is szeretnének viszont látni téged.

Én állok a gép mögött, de a képek az ifjú pár albumába kerülnek. Erre gondolj, amikor a legközelebbi esküvőn le szeretnélek fotózni :)

Kép: innen


You Might Also Like

0 hozzászólás

Kövess Facebook-on